Önköltségi díj teljesítésének menete a Neptun rendszerben
Az önköltségi díj teljesítése négy módon lehetséges.
- A hallgató a Neptun gyűjtőszámlán keresztül fizeti be az önköltségi díjat
Eljárás menete:
− Banki átutalás keretében utalja át a Neptun Gyűjtőszámlára a fizetendő önköltségi díj
összegét. Ügyeljen a közlemény rovat helyes kitöltésére. Csak átutalás lehetséges! (A
Gyűjtőszámlára történő utalás nem egyenlő a kiírt díj teljesítésével, az utalás megérkezését
követően a tételt be kell fizetni a Neptun rendszeren keresztül!)
Az utaláshoz segítséget a https://neptun.uni-obuda.hu/ honlapon a Neptun gyűjtőszámla/
Pénzügyi információk, utalás a gyűjtőszámlára menüpontban talál.
(Az utalás átfutási ideje 1-3 munkanap. Ha az összeg megérkezik a gyűjtőszámla egyenlegére,
Neptun rendszerüzenetben értesítést fog kapni róla.)
− Lépjen be a Neptun rendszerbe: https://neptun.uni-obuda.hu/hallgato/login.aspx
− A tétel befizetése a Pénzügyek/Befizetés menüpontban történik a kiírt tétel sorának jobb
oldalán található jelölőnégyzetet bepipálásával, majd az alatta található „Befizet” gombra
kattintással. A rendszer megerősítést fog kérni a tényleges befizetéshez. A befizetés
sikerességéről egy felugró ablakban kap tájékoztatást, továbbá a tétel státusza „Aktív”-ról
„Teljesített”-re vált, valamint a Gyűjtőszámla egyenlegéről levonásra kerül az összeg.
− A kiírt tételekről készült elektronikus számlákat a Pénzügyek/Számlák menüpontban lehet
letölteni. - A hallgató online bankkártyás fizetéssel, az OTP SimplePay rendszerén keresztül fizeti
be az önköltségi díjat
Eljárás menete:
Az online bankkártyás fizetéssel kapcsolatban részletes leírás a https://neptun.uni-obuda.hu/
honlap Tájékoztatók menüpontjában érhető el („SimplePay bankkártyás fizetés”). - A hallgató önköltségi díját számla alapján cég, gazdasági társaság fizeti be
Eljárás menete:
A céges számla igénylésének folyamatáról, valamint a cég általi fizetés menetéről részletes
leírás a https://neptun.uni-obuda.hu/ honlap Kérvénykezelés menüpontjában érhető el
(„Számlakérési folyamat kérvények leadásának segítségével”). - A hallgató az önköltségi díját diákhitelből rendezi
Ha a hallgató még nem rendelkezik diákhitel szerződéssel, az igénylést le tudja adni online
a Neptun rendszeren (Ügyintézés/Diákhitel igénylés) vagy a Diákhitel Direkt felületen
keresztül, illetve személyesen a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán.
Meglévő hitelszerződés esetén a teendőkről részletes leírás a https://neptun.uni-obuda.hu/
honlap Tájékoztatók menüpontjában érhető el („Diákhitel tájékoztató (Teendők a félév
önköltségi díjának diákhitelből történő finanszírozása esetén)”).
Neptun gyűjtőszámla
Számlavezető bank: MBH Bank Nyrt. (MBH)
A gyűjtőszámla számlaszáma: 10300002-13268139-00024900
A közlemény rovat az átutaláshoz: NK-Neptun kód, hallgató neve
MINTA:
A hallgató neve és számlaszáma: Gipsz Jakab XXXXXXXX-XXXXXXXX-XXXXXXXXX
A kedvezményezett neve és székhelye: Óbudai Egyetem, Budapest
Összeg: 5000 Ft
A jogosult számlaszáma:
10300002-13268139-00024900
Közlemény: NK-XXXXXX, Saját Név
(ahol XXXXXX helyén a hallgató saját Neptun kódja szerepel)
Gyűjtőszámla IBAN kódja: HU16 10300002-13268139-00024900
Gyűjtőszámla SWIFT kódja: MKKBHUHBXXX