Önköltségi díj fizetése

Önköltségi díj teljesítésének menete a Neptun rendszerben

Az önköltségi díj teljesítése négy módon lehetséges.

  1. A hallgató a Neptun gyűjtőszámlán keresztül fizeti be az önköltségi díjat
    Eljárás menete:
    − Banki átutalás keretében utalja át a Neptun Gyűjtőszámlára a fizetendő önköltségi díj
    összegét. Ügyeljen a közlemény rovat helyes kitöltésére. Csak átutalás lehetséges! (A
    Gyűjtőszámlára történő utalás nem egyenlő a kiírt díj teljesítésével, az utalás megérkezését
    követően a tételt be kell fizetni a Neptun rendszeren keresztül!)

    Az utaláshoz segítséget a https://neptun.uni-obuda.hu/ honlapon a Neptun gyűjtőszámla/
    Pénzügyi információk, utalás a gyűjtőszámlára
    menüpontban talál.
    (Az utalás átfutási ideje 1-3 munkanap. Ha az összeg megérkezik a gyűjtőszámla egyenlegére,
    Neptun rendszerüzenetben értesítést fog kapni róla.)
    − Lépjen be a Neptun rendszerbe: https://neptun.uni-obuda.hu/hallgato/login.aspx
    − A tétel befizetése a Pénzügyek/Befizetés menüpontban történik a kiírt tétel sorának jobb
    oldalán található jelölőnégyzetet bepipálásával, majd az alatta található „Befizet” gombra
    kattintással. A rendszer megerősítést fog kérni a tényleges befizetéshez. A befizetés
    sikerességéről egy felugró ablakban kap tájékoztatást, továbbá a tétel státusza „Aktív”-ról
    „Teljesített”-re vált, valamint a Gyűjtőszámla egyenlegéről levonásra kerül az összeg.
    − A kiírt tételekről készült elektronikus számlákat a Pénzügyek/Számlák menüpontban lehet
    letölteni.
  2. A hallgató online bankkártyás fizetéssel, az OTP SimplePay rendszerén keresztül fizeti
    be az önköltségi díjat

    Eljárás menete:
    Az online bankkártyás fizetéssel kapcsolatban részletes leírás a https://neptun.uni-obuda.hu/
    honlap Tájékoztatók menüpontjában érhető el („SimplePay bankkártyás fizetés”).
  3. A hallgató önköltségi díját számla alapján cég, gazdasági társaság fizeti be
    Eljárás menete:

    A céges számla igénylésének folyamatáról, valamint a cég általi fizetés menetéről részletes
    leírás a https://neptun.uni-obuda.hu/ honlap Kérvénykezelés menüpontjában érhető el
    („Számlakérési folyamat kérvények leadásának segítségével”).
  4. A hallgató az önköltségi díját diákhitelből rendezi
    Ha a hallgató még nem rendelkezik diákhitel szerződéssel, az igénylést le tudja adni online
    a Neptun rendszeren (Ügyintézés/Diákhitel igénylés) vagy a Diákhitel Direkt felületen
    keresztül, illetve személyesen a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán.
    Meglévő hitelszerződés esetén a teendőkről részletes leírás a https://neptun.uni-obuda.hu/
    honlap Tájékoztatók menüpontjában érhető el („Diákhitel tájékoztató (Teendők a félév
    önköltségi díjának diákhitelből történő finanszírozása esetén)”
    ).

Neptun gyűjtőszámla

Számlavezető bank: MBH Bank Nyrt. (MBH)

A gyűjtőszámla számlaszáma: 10300002-13268139-00024900

A közlemény rovat az átutaláshoz: NK-Neptun kód, hallgató neve


MINTA:
A hallgató neve és számlaszáma: Gipsz Jakab XXXXXXXX-XXXXXXXX-XXXXXXXXX
A kedvezményezett neve és székhelye: Óbudai Egyetem, Budapest
Összeg: 5000 Ft
A jogosult számlaszáma:
10300002-13268139-00024900
Közlemény: NK-XXXXXX, Saját Név
(ahol XXXXXX helyén a hallgató saját Neptun kódja szerepel)

Gyűjtőszámla IBAN kódja: HU16 10300002-13268139-00024900
Gyűjtőszámla SWIFT kódja: MKKBHUHBXXX